2014. augusztus 13., szerda

Közvélemény

Sziasztok!
Tudom, hogy ez a téma már kezd unalmas lenni, de fontos!
Ugye bár ennek a blognak Olivér a főszereplője, aki sajnos már nem a ByTheWay tagja. Ez a hír engem nagyon elszomorított, ahogy gondolom minden Wayert. Őszintén nekem most nem nagyon van kedvem egy olyan részt írni amiben minden happy, jó és semmi nem történt még ha ez egy kitalálta blog is. És akár azt is el tudom képzelni, hogy valaki esetleg azért nem fojtatja a blog olvasását, mert esetleg Olivérről van szó. Félre értés ne essék, nem vagyok Oli ellen. Még mindig nagyon szeretem őt, kívánom neki, hogy legyen sikeres és boldog. Ha Ő külföldet választotta a biztos siker és a Wayerek helyett, hát legyen. Én támogatom. Viszont én mint mondtam nem szeretném így fojtatni ezt a blogot. Van sok jó ötletem, amit meg is fogok valósítani az írásban csak talán nem itt. Én a Ti véleményetekre vagyok kíváncsi. Oldalra kiteszek egy szavazást és ott tudtok dönteni. Oda is leírom a 2 verziót és ide is.
1. A blogot folytatom, de beleírom, hogy Olivér kilép.
2. Írok még 1-2 részt és lezárul a blog.
Ha azt választjátok, hogy Oli kilép akkor sem fog nagyon sokáig tartani...maximum 20 részig. Amúgy sem terveztem többet 25-nél.
De van egy ötletem. Írnék egy 5 Second Of Summer-es fanfiction blogot. Nyilván még ahhoz idő kell és nem fogok most azonnal belevágni és egy történetet sem ártana kitalálni előtte, - bár ebbe a blogba is csak úgy belevágtam.:D - de a közeljövőben lesz egy új blogom.:)
Ha lenne nézettsége azt azért jelezhetnétek, hogy milyen ötlet, ha viszonylag nagy az érdeklődési kör ide is kirakhatom.
Köszönöm a figyelmet és hálás lennék ha leírnátok a véleményeteket! - Akár az új blogról is de legfőképp a folytatásról! - 
Petra xxx

2 megjegyzés:

  1. folytasd tovább ne ad fel és az új blogodat is olvasni fogom és ne félj aki azért nem olvassa a blogod azal nem kel foglalkozni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem adom fel:) Köszönöm! Akkor ide is ki fogom rakni az új blogot miután ezzel végeztem:) Még megvárom a szavazás végét - szerintem az lesz az eredménye, hogy írjam bele Oli kilépését - aztán fojtatom. Írok pár részt és vége is lesz:) Úgysem terveztem már sok részt:)

      Törlés