2014. július 24., csütörtök

14.Rész

Halihó!
Mint látjátok itt a 14. rész. Ha tetszett legyetek szívesek valami nyomot hagyni magatok után!:) Előre is köszönöm!:)

Jó olvasást!
Petra xxx

Visszatekintés:
- Milyen messze van innen a bowling?
- 5-10 perc lehet. - mondta kedvesen.
Tényleg nem volt sok idő. Mikor odaértünk Ya Ou és Réka már ott vártak.

~ Olivér szemszöge ~

Ma este elhívtak bowlingozni Ya Ou-ék. El is mentünk és nagyon jól éreztük magunkat de azért időben hazaértünk. Holnap korán kell kelnem amit nem nagyon bírok és nem szeretnék nyúzott lenni a koncerteken. Csak elrontaná a hangulatot. 

*Másnap*

Reggel mikor fölkeltem Petra még édesen szuszogott mellettem. Karjait óvatosan lehámoztam magamról, nehogy felkeltsem. Had aludjon még. Kimentem a konyhába valami harapnivalóért. Csináltam egy szendvicset majd miután megettem a fürdőbe vettem az irányt. Összekészülődtem majd megnéztem mennyi az idő. Mivel még ráértem gondoltam csinálok az én Hercegnőmnek valami reggelit. Miután kész lettem ráraktam egy tálcára és bevittem a szobába. Petra még mindig édesen szuszogott az ágyon, viszont nekem indulnom kellett. Egy kulcsot az asztalon hagytam, ha elmegy be tudja zárni az ajtót és indultam a szokott helyre ahol találkozni szoktunk a fiúkkal. Út közben azon gondolkoztam mit adjak Petrának, ugyanis egy hét múlva lesz a 20. szülinapja. Mivel csak 5 perc séta volt a találkozóhelyünk nem volt sok időm részletesen kitalálni. Pontosabban semmit. Majd megkérdezem a fiúkat.
- Helló! - köszöntem amikor odaértem. Sziki és Ya Ou ott volt viszont Bennyt még nem láttam.
- Csá. - köszöntek.
- Benny?
- Nem tudom. Szerintem mindjárt jön aztán indulhatunk. - mondta Ya Ou.
- Ja. Oké. Figyeljetek, azon gondolkodtam hogy mit adjak Petrának a szülinapjára. Semmi ötletem sincs. - panaszkodtam el a bánatom.
- Mikor is lesz a szülinapja? - kérdezte Sziki.
- Egy hét múlva.
- Addig még van időd kitalálni valami jót.
- Ja, de nem nagyon van ötletem.
- Majd csak kitalálsz valamit. Ohh... Ott jön Bence is.
- Heló! - köszönt mikor odaért.
- Szia. - köszöntünk mi is.
- Indulhatunk? - kérdezte.
- Persze. - válaszolt Ya Ou. 
- Ben Hur te nem tudsz valami jó ötletet Petra szülinapjára? Egész nap ezen gondolkodom.
- Nem tudom. Tölts vele egy napot vagy valami ilyesmi. Biztos kitalálsz valamit.
- Többiek is ezt mondták. - mondtam - Mindegy. Majd kitalálok valamit. Azért kösz.
- Nincs mit.
Közben odaértünk a stúdióba. Beszéltünk a managerünkkel. Először elmentünk Yi barátunkhoz, hogy belője a sérónkat, aztán indulhattunk az első koncertre.
Minden koncert az ország másik-másik végében volt, szóval egy csomót utaztunk. A kocsiban Petra ajándékán gondolkodtam végül úgy döntöttem írok neki egy dalt. A részleteket még kitalálom, de a lényeg megvan. 2 koncert között föl is hívott az én Hercegnőm.
- Szia Drága. Nem zavarlak? - kérdezte.
- Szia Hercegnőm! Nem, dehogy. Örülök, hogy hívtál.
- Ja, akkor jó. Igyekeztelek két koncert között hívni.
- Hát sikerült. Hogy ízlett a reggeli?
- Nagyon finom volt. Köszönöm.
- Nincs mit.
- Figyu, hány körül értek haza? Csinálnék vacsit.
- Az nagyon jó lenne. Hát nem is tudom... Olyan 9-10 fele, szerintem.
- Oksi. Akkor addigra csinálom. 
- Köszönöm. Édes vagy. Bocsi, de most mennem kell. Szia.
- Szia. Puszi. - köszöntünk el egymástól.
Sajnos nem volt valami hosszú beszélgetés, de legalább beszéltünk, viszont közben odaértünk a koncert helyszínére úgyhogy le kellett tennem.


~ Petra szemszöge ~

Mikor fölkeltem Olivér már megint nem volt mellettem. Bár ma tudódtam, hogy korán megy koncertezni. Elfogyasztottam a reggelit és rendbe szedtem magam. Mivel unatkoztam gondoltam felhívom Rékát, hogy tarthatnánk egy csajos napot.
- Haló. - szóltam bele a telefonba.
- Szia Petra.- köszönt ő is.
- Figyelj, nem lenne kedved tartani egy kis csajos délutánt?
- De, persze.
- Okés. Akkor mondjuk 2-kor tali a mozinál?
- Nekem tökéletes.
- Oké. Keresel valami jó ilmet?
- Persze. Milyen? Romantikus, horror, vagy valami más?
- Rád bízom.
- Oksi. Akkor 2-kor találkozunk.
- Szia.
- Szia.
A beszélgetésünk után megnéztem mennyi az idő. Még csak 11 óra. Szerintem ebédelni bemegyünk a mekibe úgyhogy úgy döntöttem, nem csinálok ebédet. Volt egy jobb ötletem. Ha hazaértünk csinálok Olinak valami vacsit, biztos örülni fog neki. Majd később felhívom, hogy mikor érnek haza. Így hát elindultam a közeli kisboltba, hogy megvegyem ami hiányzik a vacsi elkészítéséhez. Mivel a hűtő szinte üres volt így elég sok mindent kellett megvennem.
Nagyjából fél óra alatt végeztem a bevásárlással. Mikor visszaértem Oli lakásához mindent elpakoltam és elkezdtem készülődni.  Vagyis kezdtem volna ha lett volna itt másik ruhám úgyhogy haza kellett mennem. Otthon kiválasztottam egy virágos trikót amin 'I don't care' felirat volt és egy fekete rövid nadrágot. A hajamat kiengedve hagytam és begöndörítettem. Tettem fel egy kis sminket és kész is voltam. Azon kaptam magam, hogy mindjárt 2 óra, szóval sietnem kellet. Gondoltam majd ott  felhívom Olit, hogy mikor érnek haza.
- Szia! - köszöntöttem egy öleléssel a barátnőmet mikor találkoztunk.
- Hali. Mizu?
- Semmi érdekes. Találtál valami jó filmet?
- Csak 3-kor megy az 'Álomháború' ami jó lehet.
- Az pont jó., ugyanis én nem ebédeltem és éhes vagyok.
- Én sem ettem. Beülünk a mekibe? 
- Aha, az jó ötlet. Én is erre gondoltam.
Vettünk egy-egy sajtburgert és sült krumplit, colát és fagyit. Miközben jóízűen megettük egy csomót beszélgettünk.
Nagyon örültem, hogy most mind a ketten boldogok vagyunk. Míg Réka elment megvenni a mozijegyet és a popcornt addig gondoltam fölhívom a Szöszit. Remélem nem épp koncertezik.
- Szia Drága. Nem zavarlak? - kérdeztem. Bár ha éppen koncert közben vannak nem vette volna föl szóval kicsit hülye kérdés volt. Na mindegy.
- Szia Hercegnőm! Nem, dehogy. Örülök, hogy hívtál. - köszönt Ő is.
- Ja, akkor jó. Igyekeztelek két koncert között hívni.
- Hát sikerült. Hogy ízlett a reggeli? - kérdezte aranyosan.
- Nagyon finom volt. Köszönöm. - köszöntem meg.
- Nincs mit.
- Figyu, hány körül értek haza? Csinálnék vacsit. - mondtam el Neki az ötletem.
- Az nagyon jó lenne. Hát nem is tudom... Olyan 9-10 fele, szerintem.
- Oksi. Akkor addigra csinálom. 
- Köszönöm. Édes vagy. Bocsi, de most mennem kell. Szia.
- Szia. Puszi. - köszöntünk el egymástól.
Elég hosszú beszélgetés volt. Mindegy. Réka úgyis végzett úgyhogy nekem is mennem kellett.




4 megjegyzés: